SPOT

Portal SPOT je posodobljen in prenovljen.
Določene vsebine se še dopolnjujejo. Hvala za razumevanje.

Tehnična podpora

Tehnično pomoč vam nudi Enotni kontaktni center državne uprave (EKC) od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00, na 080 20 02 ali ekc@gov.si.

V primeru, da se vam pri uporabi portala, urejanju oz. oddaji vloge pojavijo težave kot na primer: vprašanja v zvezi z digitalnim potrdilom, prijavo v portal in druga tehnična vprašanja, se za pomoč lahko obrnete na svetovalce za tehnično podporo.  

Vaš zahtevek bo obravnavan v najkrajšem možnem času. Dobili boste pisni odgovor. Praviloma je zahtevek rešen v roku do 3 dni. V primerih, ko gre za kompleksnejši zahtevek ali je potrebna vsebinska/tehnična pomoč tudi na strani pristojnega organa se lahko reševanje zahtevka podaljša.

Ker je portal SPOT integracijsko povezan z številnimi informacijskimi sistemi drugih organov je v določenih primerih reševanje zahtevka odvisno tudi od reševanja težav na drugih sistemih.

Obvestila o morebitnem motenem delovanju portala spremljajte na prvi strani portala SPOT.

Na voljo je tudi stran: Arhiv obvestil, na kateri so na voljo povzetki obvestila o delovanju portala in ponovni vzpostavitvi delovanja.

Za bolj specifična vsebinska vprašanja pa se obrnite na vsebinsko pomoč.

Zadnja sprememba:
15. 1. 2021