Tehnična podpora
Tehnično pomoč vam nudi Enotni kontaktni center državne uprave (EKC) od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00, na 080 20 02 ali ekc@gov.si.
V primeru, da se vam pri uporabi portala, urejanju oz. oddaji vloge pojavijo težave kot na primer: vprašanja v zvezi z digitalnim potrdilom, prijavo v portal in druga tehnična vprašanja, se za pomoč lahko obrnete na svetovalce za tehnično podporo.
Vaš zahtevek bo obravnavan v najkrajšem možnem času. Dobili boste pisni odgovor. Praviloma je zahtevek rešen v roku do 3 dni. V primerih, ko gre za kompleksnejši zahtevek ali je potrebna vsebinska/tehnična pomoč tudi na strani pristojnega organa se lahko reševanje zahtevka podaljša.
Ker je portal SPOT integracijsko povezan z številnimi informacijskimi sistemi drugih organov je v določenih primerih reševanje zahtevka odvisno tudi od reševanja težav na drugih sistemih.
Obvestila o morebitnem motenem delovanju portala spremljajte na prvi strani portala SPOT.
Na voljo je tudi stran: Arhiv obvestil, na kateri so na voljo povzetki obvestila o delovanju portala in ponovni vzpostavitvi delovanja.
Za bolj specifična vsebinska vprašanja pa se obrnite na vsebinsko pomoč.