Dogodki
Prilagodite izpis
november 2025
Dan GS1 2025: KODA PRIHODNOSTI
Trajnost se začne z zanesljivimi podatki. Vabljeni na osrednji letni dogodek GS1 Slovenija, ki bo letos potekal pod naslovom: »Koda prihodnosti«. Dogodek bo odprl ključne teme za prihodnje poslovanje - kako trajnost, digitalizacija in zanesljivi podatki postajajo nepogrešljiv del vsakodnevne prakse. Dogodek bo potekal v živo, število udeležencev je omejeno, kotizacije ni.
Predavanje za podjetnice: Moč rasti - moja rast in rast mojega podjetja
Podjetniški laboratorij za ženske v fazi rasti Vabljena, da se pridružiš skupnosti žensk, ki vodijo podjetja z ambicijo, odgovornostjo in pogumom, da razmišljajo drugače. Začenjajo cikel dogodkov, zasnovan za podjetnice v fazi rasti in razvoja, ki si želijo konkretnih znanj, prebojev in povezav. Vsebine bodo praktične, navdihujoče in usmerjene v trajno rast.
KARIERNI SEJEM 2025 - sejem poklicev in izobraževanja
V mesecu novembru bo v Mariboru potekal jubilejni, že 10. Karierni sejem - sejem poklicev in izobraževanja 2025 pod že znanim sloganom »Vesolje priložnosti«. Sejem je namenjen osnovnošolcem, dijakom, njihovim staršem in svetovalnim delavcem. Karierni sejem je za obiskovalce brezplačen.
Opravljanje storitev v Avstriji s poudarkom na novostih v zakonodaji
Javna agencija SPIRIT Slovenija in Gospodarska zbornica Slovenije vabita predstavnike podjetij na seminar o postopkih napotitve delavcev na delo v Avstrijo ter nedavnih novostih. Udeležba je brezplačna, obvezna pa je prijava preko elektronske prijavnice, najkasneje do 14. novembra 2025. do 11.00 ure.
december 2025
Digitalni potni list je pred vrati - Vprašajte strokovnjaka!
Digitalni potni list izdelkov (Digital Product Passport - DPP) bo v naslednjih letih postal ena ključnih zahtev evropske zakonodaje, ki bo vplivala na podjetja vseh velikosti. Kako se pripraviti na spremembe in katere priložnosti prinaša nova ureditev, boste izvedeli na spletnem seminarju v četrtek, 4. decembra 2025, ob 10. uri. Pridružite se in pravočasno odkrijte, kaj pomeni DPP za vaše podjetje!