Copywriting

Tečaj priprave besedil za trženjske namene je namenjen pripravi besedil za različne namene in kanale komuniciranja, s posebnim poudarkom na praksi: načrtovanje vsebin, časovnice na izbranih kanalih in pripomočkov. Temelji na učinkovitem doseganju ključnih segmentov kupcev. Glede komunikacijske cilje (utrjevanje prisotnosti in blagovne znamke v okolju) spoznavamo, kako ustvariti besedilo, kako si prihranimo čas in besedilo prilagajamo glede na zakonitosti posameznega komunikacijskega kanala, kako vzbuditi pozornost ciljnega občinstva, katere kanale izkoristiti za komuniciranje in kako jih povezati (relacija spletna stran – družbena omrežja – nespletna komunikacija) ipd. V sklopu tečaja je predvideno oblikovanje načrta za uporabo različnih kanalov, ustvarjanje konkretnih besedil, izpostavitev značilnosti objavljenih tekstov na spletni strani, časovna umestitev objav in uporaba pripomočkov za lažje izvajanje komuniciranja, z upoštevanjem vsebinskega marketinga v praksi.