Marketing na družbenih omrežjih

Tečaj Marketing na družbenih omrežjih s konkretnim načrtovanjem vsebin, časovnice objav na izbranih družbenih omrežjih in pripomočkov temelji na učinkovitem doseganju ključnih segmentov kupcev. Glede določene komunikacijske cilje (utrjevanje prisotnosti in blagovne znamke v okolju) spoznavamo, kako generirati ciljni doseg objav, kako privabiti ciljno občinstvo, katere kanale izkoristiti za komuniciranje in kako jih povezati (relacija spletna stran – Facebook, povezovanje različnih Facebook strani), kako uporabiti viralne aplikacije, Facebook oglaševanje za ciljne primere ter kako ob tem spodbujati obisk na spletnih straneh naročnika. Tečaj predvideva tudi načrtovanje podpornih aktivnosti na osebnih Facebook in profilih ključnih deležnikov, ki v tem primeru postanejo orodje za promocijo poslovne Facebook strani in drugih komunikacijskih kanalov in doseganje večjega prometa sledilcev na obeh kanalih. V okviru tečaja je predvideno oblikovanje akcijskega načrta za uporabo obstoječih kanalov, prvi konkretni koraki na poti širjenja mreže, postavitev tedenskega načrta dela na izbranih kanalih, značilnosti objavljenih tekstov na spletni strani, časovna umestitev objav in uporaba pripomočkov za lažje izvajanje komuniciranja, z upoštevanjem vsebinskega marketinga v praksi. Usmerjen je v koncipiranje vsebinskega dela in v praktična in operativna vodila upravljanja z omrežji.