Spletni marketing za socialna podjetja

Središče Rotunda organizira v okviru projekta sPOINT sklop 3 delavnic. Si želite izvedeti, kako oblikovati jasna sporočila o konkurenčnih prednostih podjetja, poiskati potencialne kupce in jih uspešno nagovoriti? Ali kako načrtovati različne oblike komunikacijke aktivnosti za doseganje končnega cilja – prodaje? Vas zanima, kako narediti korak od usmeritev h konkretnim marketinškim besedilom na izbranih kanalih? V okviru projekta sPOINT vas vabimo na sklop 3 delavnic na temo Spletnega marketinga za socialna podjetja: 1. delavnica: Od poslovnega modela do trženjskega spleta (sreda, 7. 9. 2022 od 10. do 13. ure; preko aplikacije Zoom) 2. delavnica: Od načrtovanja trženjskih aktivnosti do realizacije (sreda, 14. 9. 2022 od 10. do 13. ure v Središču Rotunda) 3. delavnica: Kako načrtovati in dosegati rezultate trženjskih aktivnosti na družbenih omrežjih? (sreda, 21. 9. 2022 od 10. do 13. ure v Središču Rotunda) Udeležba na delavnicah je brazplačna. Udeležba je možna na le eni delavnici, a za pridobitev kompetenc učinkovitega in celovitega načrtovanja trženjskih aktivnosti priporočamo obisk vseh treh delavnic v nizu.