Kalkulacija prodajnih cen

SPOT svetovanje Posavje vabi podjetnike in potencialne podjetnike na delavnico Kalkulacija prodajnih cen v času tržne nestabilnosti. Za vsakega samostojnega podjetnika ali družbo je uporaba cenovnih strategij zelo pomemben dejavnik uspeha. Prodajna cena je namreč poleg prodajne količine edini element, ki ustvarja prihodek. Cena se oblikuje na podlagi številnih dejavnikov, ki imajo vpliv na dobiček preko razlike med prodajno ceno proizvoda/storitve in celotnimi stroški proizvoda/storitve ali vpliva na prodajne količine Na seminarju bo poudarek na odločanju, kateri pogoji poslovanja (obseg naročila, prodajna cena, lastna cena, prispevek za kritje) so za podjetje sprejemljivi na kratek ali na dolgi rok. V času večjih tržnih nestabilnosti in inflacije, v kateri se nahajamo sedaj, se porušijo poznana razmerja med temi kategorijami, zato se lahko zamegli osnovna logika, ki je je potrebno poznati. Na delavnici se bomo posvetili tej tematiki. PREDAVATELJICA: Dr. Mojca Marc, izredna profesorica na Katedri za management in organizacijo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani